wtorek, 9 listopada 2010

Freddie Królowej

Freddie (zbliżenie)



Freddiego zrobiłam dla Tomka, prywatnie męża Kamajki. Wybrał zdjęcie oraz nieśmiało zapytał czy udało by mi się odtworzyć także autograf wokalisty. Tomek jest zagorzałym fanem Queen i charyzmatycznej postaci jaką był Freddie Mercury. Przeczytał wszystko co jest związane z zespołem a w salonie ma oprawiony w ramy plakat z okładkami albumów zespołu. Fan na maksa :) Fredzia malowało mi się super bo raz, silne światło i cień a dwa, czernie i biele. Nawet pierwsza próba ręcznego odtworzenia autografu wyszła lepiej niż się tego spodziewałam. Nie dawno dowiedziałam  się, że Fredziu postanowił zostać na jakiś czas w Anglii. Kiedy poprosiłam Tomka o zdjęcie w koszulce okazało się, że nie ma jej w walizkach z weekendowego pobytu na przedmieściach Londynu. Być może wróci na Boże Narodzenie kiedy zjadą do rodzinnych domów ciężko pracujący na obczyźnie rodacy:)
Tym czasem, Fredek solo - bez Tomka :)
Freddie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)