środa, 8 września 2010

Panie od biologii i ekologia

Sowa Śnieżna - zbliżenie

Piękna i dostojna sowa śnieżna, została namalowana właśnie dla "Pani od biologii". Moja koleżanka jeszcze z czasów szkoły podstawowej - Justyna, studiowała ten kierunek na uniwersytecie w Lublinie.  Dla niej wykonałam koszulkę z "Porus cyanus" czyli z sikorką  lazurową a dla jej  koleżanek z roku właśnie śnieżną sowę oraz połówkę pomarańczowego  gerbera. Rozmawiałam ostatnio z Justyną o przesłaniu mi zdjęcia jej koszulki z sikorką i ma to zrobić na dniach. Tym czasem zamieszczam tylko szablon. Niestety wielu zdjęć koszulek nie mam , ponieważ w tamtych latach posiadałam jedynie aparat produkcji CCCP - "FED" z 1978 r.
Wilk - zbliżenie

Wilk to dla mnie zwierzą pełne siły i niepokoju. Istota wolna, nieoswojona przez człowieka. Będąc na bieszczadzkich bezdrożach można czasem przy dużym szczęściu spotkać kilka sztuk. Mnie się to nie udało. Mój brat miał okazję zaobserwować jednego w pobliżu Magury Małostowskiej. Pamiętam jak opowiadał, że patrzył na niego z pogardą w oczach i bez cienia strachu. Nie uciekł na widok człowieka. Twardziel :) Wilki bieszczadzkie zyskały rozgłos dzięki Brigitte Bardo, która poprzez swoją fundację propagowała ochronę nad tym gatunkiem w Polsce.

Gerber
Sowa śnieżna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)