piątek, 27 sierpnia 2010

Ognisty tancerz

Ponieważ nadal pozostaje zaginiona koszulka DMB nr 1, prezentuję koszulkę nr 2. Zrobiłam ją sobie 3 lata temu. mieszkałam już w Tarnowie. Byliśmy z mężem na etapie remontowania pierwszego M4. W przerwie miedzy malowaniem kuchni, wycięłam szablon i "le voila". Cała koszulka jest według wzoru ze strony internetowej zespołu DMB. Trzy dni temu zajrzałam na nią pierwszy raz od czasu narodzin syna. Intro oznajmiło mi 2 rocznicę śmierci LeRoy Moora, saksofonisty zespołu. Nie mogłam w tą wiadomość uwierzyć, taki fantastyczny muzyk, multiinstrumentalista ... już go nie usłyszę na żywo. Tym bardziej poczułam chęć przypomnienia sobie wszystkich melodii i rzeczy związanych z zespołem.
Koszulka zawiera nazwę zespołu i logo Fire Dancer z płyty "Stand Up".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)