poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Muzyczna ekstaza








To najlepiej sprzedający się wzór u "Wujka Grześka". Pomysł na koszulkę zrodził się przypadkiem. Można by się dopatrywać WYŻSZEJ ingerencji. Najpierw malowałam tylko środkowy motyw. Podczas zaprasowywania, po prostu przypaliłam koszulkę :) Koleżanka mnie zagadała a miałam tylko na chwilkę "coś zobaczyć". Zostawiłam żelazko na koszulce, aby nie tracić czasu, bo zaprasowywanie trwało ok. 10 min. No i stety-niestety, powstało przebarwienie. Musiałam coś namalować w tym miejscu. Materiał był zniszczony nieodwracalnie.  W kształcie tego odbarwienia był motyw z koszulki DMB nr1. Wpasowałam go symetrycznie po obu stronach. Główny motyw to szkic do mojej pracy dyplomowej z grafiki pt. "Męczeństwo Św. Sebastiana". Ostatecznie nie włączyłam go do pracy dyplomowej ale na koszulce przyniósł mi sukces. Pamiętam wiele osób z tą koszulką mijanych na ulicy. Najbardziej zdziwiła mnie dziewczynka ok. 12-13 letnia. Przyznam się, że nie myślałam iż przypadnie do gustu tak młodym osobom.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)