niedziela, 8 lipca 2012

Mikrokosmos


Z miasta Przemyśla, w którym za czasów studenckich gościłam nie raz na wernisażach i innych spotkaniach artystyczno-koleżeńskich przyszło zamówienie na koszulkę od Marcina. Jest on, myślę że mogę tak napisać, fanem audycji radiowej Grzegorza Zembrowskiego pt. "Mikrokosmos". Koszulka miała być gotowa jeszcze na koncert Petera Gabryela ale niestety nie wyrobiłam się czasowo: "Mea culpa, mea maxima culpa" :( Koszulki, bo jest ich dwie, robiłam etapami. Najpierw zrobiłam logo Programu Trzeciego w którym emitowana jest audycja a dopiero dużo później wzięłam się za tył. Dobrze, że przed malowaniem loga wysłałam projekt koszulki do Marcina bo okazało się że Trójka zmieniła logo i była by wpadka. Bardziej podobało mi się stare logo, no ale cóż mówi się "trudno..." i maluje się nowe :) Miałam już to stare wycięte w foli i niestety musiałam wyrzucić do kosza. Nowe już zrobiłam sama w kartonikowym szablonie stąd i napis "Polskie Radio" pisany odręcznie co niestety widać, choć bardzo się starałam.
Tył koszulki jest malowany według komputerowych projektów fanów audycji jakie przesłał mi Marcin. W tych projektach planet jest znacznie więcej. Ja postawiłam na dwie, w tym jedna w efekcie zaćmienia co kolorystycznie nawiązało do loga z przodu koszulki. Koszulki różnią się odcieniem granatu. Damska to "Deep Navy" a męska to "Navy". Obie zamawiałam w odcieniu który posiada damska ale przyszły różne :/ Co paczka to niespodzianka, zawsze przed otwarciem zastanawiam się co tym razem będzie nie tak. Niestety zawsze coś jest :/

Nazwę dałam do wycięcia w folii aby krawędzie były proste jak żyleta. Na własnoręcznie robionym szablonie
 efekt nie był by  tak dokładny. Ręka to nie komputer :)

Litery malowałam blisko przy krawędzi. Logo audycji o puste w środku litery z delikatną świetlną poświatą.
                                   


Gitarzysta jest bardzo ważnym elementem loga ;)






Tak powstawało logo Programu Trzeciego.



Koszulka damska rozmiar M


Koszulka męska rozmiar XXL
                                   


Marcin wybiera się w sierpniu na Off Festival w Katowicach i po cichu liczę na zdjęcia w koszulkach z koncertów :) Dodam że Marcin zajął I m-ce w moim prywatnym rankingu najbardziej cierpliwych zamawiających. Dziękuję za wyrozumiałość!
Pozdrawiam z życzeniami zimnego orzeźwiającego deszczyku :D
Ps. Dużymi krokami zbliża się "II Jubileuszowe Candy" - oczekujcie instrukcji :))


4 komentarze:

  1. no co tu dużo pisać, KOSMICZNE!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Twoja cierpliwość i rzetelność w tworzeniu tych koszulek!
    Ale efekt faktycznie, kosmiczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. o proszę, o audycji mojego szanownego kolegi radiowego grzesia - podpisano klient od koszulki dave matthews band ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za odwiedziny :) Proszę podać swoje imię bo klientów od DMB było sporo :) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)