czwartek, 12 października 2017

BEKSIŃSKI – DRZEWO


Moja najnowsza realizacja dotyczy obrazu Zdzisława Beksińskiego przedstawiającego drzewo. Koszulka zmówiona jako prezent urodzinowy dla miłośnika twórczości tego artysty. Obraz wykonałam w poziomym formacie A4 (27,85cm x 21cm). Pani Lucyna, która zamówiła u mnie koszulkę przesłała kilka propozycji a możliwość  wyboru pozostawiła mnie. Wybrałam obraz z samotnym drzewem z dwóch powodów. Bardzo lubię ten motyw w malarstwie. Sama też podejmowałam ten temat w pracach graficznych, malarskich i fotografii. Jak wiadomo, jestem też wielką fanką twórczości amerykańskiego zespołu Dave Matthews Band a w ich repertuarze jest również piosenka o tytule DREAMING TREE. Uważam, że obraz Beksińskiego jest poniekąd ilustracją tego utworu.
Jest on na pewno dla mnie.
Sami oceńcie.


"The dreaming tree has died..."


Zdjęcie przedstawia oryginalny obraz artysty.
Prace rozpoczęłam od stworzenia podmalówki na którą naniosłam zarys najważniejszych elementów w obrazie przy pomocy szablonu.




Poniższe zdjęcia pokazują już chronologiczne prace nad przeniesieniem obrazu.










Koszulka już wysłana i mam nadzieję że spodoba się osobie obdarowanej.
A wy jak myślicie?

5 komentarzy:

  1. Świetna praca! Dla wielbiciela Beksińskiego - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Liczę że Pani która zamawiała przekaże mi opinię obdarowanej osoby.

      Usuń
  2. Się spodobała :)! :D Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wspaniała dla mnie wiadomość! Kamień z serca :) Serdecznie pozdrawiam!

      Usuń
    2. :)... piękne te prace są i tyle serca w nie wkładasz... to czuć. Pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję serdecznie za komentarz :)