sobota, 16 października 2010

Kamajkowy Lenutek

Leny Krawitz (zbliżenie)
Leny Krawitz, to uwielbiany przeze mnie artysta. Szczególnym sentymentem darzę jego piosenkę "I Belong to You" oraz związany z nią teledysk. Na studiach z moimi przyjaciółkami często rozmawiałyśmy o bożyszczach estrady i ekranu. Wymieniałyśmy opinie na temat ich talentów i oczywiście wyglądu. Wszyscy moi znajomi pamiętają do dziś moją ówczesną deklaracje i często ją przypominają podczas wspominkowych wieczorów. Oznajmiłam kiedyś, podczas takiej wieczornej muzycznej debaty, że Leny Krawitz to jedyny Afroamerykanin z którym mogłabym mieć dzieci :). Dzisiaj na wspomnienie tej deklaracji strasznie chce mi się śmiać :)
 Wracając do tematu inspiracji. Był rok 2003, a my na okrągło słuchałyśmy "Greatest Hits" Lenego w artystycznej kuchni na Baldacha. Koszulkę zrobiłam z myślą o sobie, ale tak się spodobała Kamajce (przyjaciółce i współlokatorce), że nie było zmiłuj. Tak do dzisiaj jest jej posiadaczką. Więcej Lenutków nie ma. Do sklepu  zrobiłam go może raz ale i tego nie jestem pewna. Latka lecą a Leny na koszulce i w realu dalej młodziak.

Leny Krawitz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję serdecznie za komentarz :)